LEVORG
Tasarım Teknoloji Performans Güvenlik – EyeSight
 

 

Pop-up Tipi Ön Far Yıkayıcı
Pop-up far yıkama sistemi kötü hava şartlarında dahi LED tipi farların yüksek aydınlatma performansı sunabilmesi için far camlarına yüksek basınçlı su püskürtüyor.
18 inç Alüminyum Alaşımlı Jantlar*
18 inçlik alaşımlı jantlar Levorg’a daha şık bir görünüm sunarken, aynı zamanda daha iyi bir tutunma sağlayarak performansı da arttırıyor
Elektrikli Sunroof**
Büyük, içeriye doğru açılan ve manuel güneşliğe sahip olan cam sunroof ön ve arka yolculara daha aydınlık bir kabinin yanı sıra temiz hava da sunuyor.

 

Çift Egzoz Çıkışı
Tamponun siyah renkli alt kısmın iki yanında yer alan çift egzoz çıkışı Levorg’un sportif ruhunu öne çıkarıyor.
LED Arka Stop Grubu
Levorg’un tasarımını tamamlayan LED arka stop grubu bünyesinde; stop lambaları, arka lambalar, arka sis lambaları, sinyal lambaları ve geri vites lambasını barındırıyor.
Anahtarsız Giriş ve Çalıştırma Sistemi***
Kumandayı yanınızda bulundurarak kapıları veya bagaj kapağını sadece kapı kolunu çekerek açabilir ve start düğmesine basarak motoru çalıştırabilirsiniz. Hatta kumanda olmadan 5 haneli pin kodunu girerek kapıları açmanız da mümkün.

 

Uzun Far Asistanı**
Sürüş koşullarına bağlı olarak uzun farkları otomatik olarak açıp kapatan Uzun Far Asistanı gece sürüşlerinde görüşü arttırırken sürüş güvenliğine katkı sağlıyor.
Yükseklik ve Derinlik Ayarlı Direksiyon
Geniş ayar seçeneğine sahip yükseklik ve derinlik ayarlı direksiyon sürücüye ideal oturma pozisyonunu ayarlamadayardımcı oluyor.
Koltuk Isıtması***
Aşırı soğuk günler için, Levorg'ta hem sürücü hem ön yolcu koltukları için ayarlanabilir ısıtmalı koltuklar bulunuyor.

 

USB Girişi (Ön ve Arka)
Ön ve arka koltuklar için sunulan USB girişi ile tüm elektronik cihazlarınızı şarj edebilir ve kullanabilirsiniz.
Bardak Tutuculu Arka Koltuk Kol Dayaması
Açılıp kapanan arka koltuk kol dayaması ile ön koltuk konforunu arka koltukta da yaşabilirsiniz.
Geri Görüş Kamerası
Geri manevra esnasında aracın arka kısmını görme imkanı sunan Geri Görüş Kamerası renkli kılavuz çizgileriyle nesnelere olan mesafeyi belirterek manevra anında sürücüye yardımcı olur.

 

D-Formlu Direksiyon
Yaşayacağınız sürüş deneyimiyle ilgili temel temas noktası olduğundan, direksiyon çok büyük öneme sahip. Levorg’un Sportif, D-Formlu direksiyon simidi; boyutu, kalınlığı ve ele iyi oturan şekli ile sürüş keyfine katkıda bulunuyor.
SUBARU STARLINK*
Aracınıza entegre bir akıllı telefon gibi SUBARU STARLINK* bilgi ve eğlence sistemi internet radyosuna erişim sağlıyor, çeşitli uygulamalara imkan veriyor ve hatta çok daha fazlasını sunuyor. Sistem tablet benzeri 6.2 inç veya 7 inç büyüklüğündeki dokunmatik ekran üzerinden kontrol ediliyor. Sürücüye çok fonksiyonlu direksiyon üzerinden de sistemi kontrol etme imkanı sunuyor. En sevdiğiniz müzikleri mi dinlemek istiyorsunuz, o zaman USB veya standart Aux girişi üzerinden iPhone***, diğer akıllı telefonlar veya diğer mobil müzik cihazınızı sisteme bağlayabilirsiniz.
Çok Fonksiyonlu Ekran
Sürüş esnasında dikkatinizi dağıtmayacak şekilde kolay görünebilir bir noktada konumlandırılan ekran aracınızla ilgili bir dizi bilgiyi gösteriyor.

 

Dokunmatik Ekran Kontrolü
Dokunmatik ekranı kullanarak akıllı telefonunuzu kullanır gibi, arzu ettiğiniz müziği rahatlıkla seçebilirsiniz. Bunun için Bluetooth®**** veya USB ara yüzünü kullanarak akıllı telefonunuzu ana üniteye bağlamanız yeterli.
Direksiyondan Kumanda
Direksiyon üzerinde konumlandırılan kumandalar müzik sisteminin kontrolünü parmaklarınızın ucuna taşırken, Bluetooth®**** Eller-serbest özelliği ise dikkatinizi yoldan ayırmadan akıllı telefonunuza erişim sağlıyor.

 

* Sürücü her zaman güvenli ve dikkatli sürüşten sorumludur. Lütfen sürüş esnasında dokunmatik ekranı kullanmaktan kaçının. Bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak iletişim ücretleri tahsil edilebilir.

** Sesli Komut Sistemi Türkçe ile uyumlu değildir.

*** iPhone and iPod, Apple Inc. linanslı ürünleri ve markalarıdır.

**** Bluetooth, Bluetooth SIG, Inc. America. linanslı ürünü ve markasıdır.

***** Teknik özellikler, donanımlar, renkler ve aksesuarlar yerel pazarın şartlarına ve gerekliliklerine göre değişkenlik gösterebilir. Lütfen yerel satıcınızdan olası değişikliklerle ilgili detaylı bilgi alınız.

****** Türkiye’ye ithal edilen Levorg modellerinde 6.2 inç ebadında Starlink ekran bulunmaktadır.

 

 

Direksiyondan Vites Kontrolü
Daha etkileyici bir sürüş deneyimi için sürücü manuel moda geçiş yaparak direksiyona entegre vites değiştirme pedalları kullanabilir. Hassas vites geçişleriyle sürüş konforuna katkı sağlayan altı kademeli CVT (Sürekli Değişken) otomatik şanzıman, hızlı vites geçişleriyle ise sürücüye sportif bir sürüş hissi yaşatıyor.
SI-DRIVE (Subaru Akıllı Sürüş)
SUBARU Akıllı Sürüş (SI-DRIVE) sürücünün sürüş stili, sürüş beklentileri ve sürüş koşullarına uygun motor ve şanzıman karakteristiğini seçme imkanı sunuyor. Sistem; Intelligent (Akıllı) ve Sport (Spor) olmak üzere 2 farklı sürüş programı alternatifi sunuyor. ‘Akıllı’ mod daha sakin bir sürüş sunarken, ‘Spor’ ise artan güç ve hızlanma değerleri ile birlikte daha heyecan verici bir sürüş deneyimini beraberinde getiriyor.
Düşük Ağırlık Merkezi
Karşılıklı yatay konumlandırılan silindirlere sahip motor bloğu içerisindeki tüm ağır hareketli parçalar; bağlantı biyelleri, pistonlar, eksantrik mili ve supaplar olabildiğince alçak ve yatay bir düzlemde konumlandırılmış durumda. Bu sayede Subaru araçları alışagelmiş Sıralı veya V tipi motorlara sahip araçlarla kıyaslandığında yol tutuş ve performans avantajları sunuyor.
LINEARTRONIC CVT: Beklentilerinizi Yükseltin
Dört Tekerlekten Çekişe (AWD) sahip binek otomobil, Subaru tarafından dünyaya tanıtıldığında son derece yeni bir kavramdı. Böylece AWD teknolojisinin kullanıcı gözündeki algısı da tamamen değişti. Değişim Levorg’da kullanılan Lineartronic CVT otomatik şanzıman ile devam ediyor. Sarsıntısız vites geçişleriyle dikkat çeken hafif şanzıman son derece hassas ve canlı bir karakter ortaya koyuyor.
Yüksek Performansla Yüksek Verimlilik Bir Arada
Konvansiyonel otomatik şanzımana benzer vites oranlarıyla donatılan Lineartronic Sürekli Değişken Otomatik Şanzımanda, motoru her daim doğru devir bandında tutmak üzere kademesiz oranlar kullanılıyor. Böylece Subaru Levorg akıcı bir hızlanma ve yüksek yakıt verimliliği ortaya koyuyor.
Azaltılan Boyutlar, Arttırılan Verimlilik
Verimliliği arttırmak ve boyutu azaltmak için Subaru, Levorg’da kullanılan Lineartronic otomatik şanzımanı baştan aşağı yeniden tasarladı. Zincirli kayış ve kasnaklar gibi temel öğeler daha kompakt boyutlar ve verimli çalışma sistemi için yenilendi.
Simetrik Sürekli Dört Çeker: Dört noktadan tutuş
Her tür yol koşulunda, üstün tutunma Simetrik Sürekli Dört Çeker’in tüm dünyada saygı görmesinin çok önemli bir nedeni var. Yol koşulları değişkenlik gösterdiğinde çoğu sistem dört tekerleğe gücü dağıtmaya devam ederken, S-AWD güç aktarımını kontrollü bir şekilde gerçekleştiriyor. Sistem faydalarını; daha kontrollü dönüşler, kaygan zeminde daha etkin tutunma ve daha iyi hızlanma şeklinde hissettiriyor. Tüm bunların sonucu olarak ise sürüş daha kolay, daha güvenli ve de daha keyifli hale geliyor.
Süspansiyon — Konforla Sportifliğin İdeal Dengesi
Levorg’un bağımsız ön ve arka aksta süspansiyonu; dış vibrasyonu filtre etmek, yol etkilerini daha güvenli hale getirmek ve sürüş güvenliğini sağlarken sürücünün yolu hissetmesini sağlayarak daha keyifli bir sürüş deneyimi yaşatmak için geliştirildi.
Araç Dinamik Kontrol Sistemi (VDC) ve Aktif Tork Dağılımı
Araç Dinamik Kontrol Sistemi (VDC) aracın yol üzerindeki hareketleri ve sürücünün sürüş koşullarını gözlemlemek ve aldığı verileri analiz etmek üzere bir dizi sensörden yararlanıyor. Araç Dinamik Kontrol Sistemi, sürücüye aracın kontrolünü sağlamada yardım etmek üzere Aktif Tork Dağılımını, motor gücünü ve her bir tekerleğe uygulanan fren gücünü ayarlayarak daha kontrollü ve güvenli bir sürüş sağlıyor. Aktif Tork Dağılımı ise gerektiğinde fren gücü uygularken, viraj dışındaki tekerleğin torkunu arttırıyor ve böylece sürüş güvenliğine katkıda bulunuyor.

SUBARU TEMEL TEKNOLOJİSİ

SUBARU BOXER MOTOR:
DENGELİ, GÜÇLÜ VE VERİMLİ

SUBARU BOXER motoru, 180 derece açıyla karşılıklı yatay konumlandırılan pistonları sayesinde diğer motor tiplerine oranla daha alçak ve basık bir profil ortaya koyuyor. Bu yapı motor ve bununla birlikte araca daha düşük bir ağırlık merkezi ve daha dengeli bir ağırlık dağılımı kazandırıyor.
DOĞUŞTAN DENGELİ
Alışagelmiş sıralı veya V tipi motorların aksine pistonların hareketleri birbirlerini dengeliyor. Böylece alışagelmiş motorlarda olduğu gibi ek ağırlık getiren ve motoru daha karmaşık hale sokan ek dengeleyici önlemlere gerek kalmıyor.
DÜŞÜK AĞIRLIK MERKEZİ
Karşılıklı yatay konumlandırılan silindirlere sahip motor bloğu içerisindeki tüm ağır hareketli parçalar; bağlantı biyelleri, pistonlar, eksantrik mili ve supaplar olabildiğince alçak ve yatay bir düzlemde konumlandırılmış durumda. Bu sayede Subaru araçları alışagelmiş sıralı veya V tipi motorlara sahip araçlarla kıyaslandığında yol tutuş ve performans avantajları sunuyor.
 
1.6-LITRE DIREKT ENJEKSIYONLU SUBARU BOXER MOTOR
MAKS GÜÇ:
125 / 4.800-5.600 MAKS GÜÇ (kW/rpm)
MAKS TORK:
250 / 1.800-4.800 MAKS TORK (Nm/rpm)
YAKIT TÜKETİMİ*:
6,9 l/100km (1.6GT),
7,1 l/100km
CO2 EMİSYONU*:
159 g/km (1.6GT),
164 g/km
 

 

SİMETRİK SÜREKLİ DÖRT ÇEKER:
DÖRT NOKTADAN TUTUŞ
HER TÜR YOL KOŞULUNDA ÜSTÜN TUTUNMA

Simetrik Sürekli Dört Çeker’in tüm dünyada saygı görmesinin çok önemli bir nedeni var. Yol koşulları değişkenlik gösterdiğinde çoğu sistem dört tekerleğe gücü dağıtmaya devam ederken, S-AWD güç aktarımını kontrollü bir şekilde gerçekleştiriyor. Sistem faydalarını daha kontrollü dönüşler, kaygan zeminde daha etkin tutunma ve daha iyi hızlanma şeklinde hissettiriyor. Tüm bunların sonucu olarak ise sürüş daha kolay, daha güvenli ve de daha keyifli hale geliyor.
LINEARTRONIC CVT:
BEKLENTİLERİNİZİ YÜKSELTİN

Dört çeker sistemine (AWD) sahip binek otomobil, Subaru tarafından dünyaya tanıtıldığında son derece yeni bir kavramdı. Böylece AWD teknolojisinin kullanıcı gözündeki algısı da tamamen değişti. Değişim Levorg’da kullanılan Lineartronic CVT otomatik şanzıman ile devam ediyor. Sarsıntısız vites geçişleriyle dikkat çeken hafif şanzıman son derece hassas ve canlı bir karakter ortaya koyuyor.
 
YÜKSEK PERFORMANS VE YÜKSEK VERİMLİLİK BİR ARADA
Konvansiyonel otomatik şanzımana benzer vites oranlarıyla donatılan Lineartronic sürekli değişken otomatik şanzımanda, motoru her daim doğru devir bandında tutmak üzere kademesiz oranlar kullanılıyor. Böylece Subaru Levorg akıcı bir hızlanma ve yüksek yakıt verimliliği ortaya koyuyor.


* Yakıt tüketimi ve CO2 emisyonu: EC715/2007-2015/45W doğrultusunda.

SUBARU’NUN DÜNYA LİDERİ SÜRÜCÜ YARDIM TEKNOLOJİSİ


Subaru’da TAM KAPSAMLI GÜVENLİK felsefesine ve bu anlayışın önemli bir kısmının çarpışma öncesi güvenlik olduğuna inanarak kazaların asla gerçekleşmemesi için elimizden geleni yapıyoruz.

Bu nedenle, Subaru’nun son teknoloji sürüş destek sistemi olan EyeSight’ı*1 yarattık. Önünüzdeki yol için ikinci bir çift göz gibi olan EyeSight, neredeyse insan gözü kadar etkin olan mükemmel görüntü tanımlama ile üç boyutlu renkli görüntüler yakalayan iki stereo kamera kullanır. İki kameradan alınan görüntüleri şekil, hız ve uzaklığı kesin bir şekilde belirlemek için kullanan EyeSight yalnızca araçları değil, aynı zamanda motorsiklet, bisiklet ve yayaları da algılar*2. Potansiyel bir tehlike algıladığında sürücüyü uyarır ve kazanın meydana gelmesini önlemeye yardımcı olmak için gerekirse fren de uygular. Bunun gibi geliştirilmiş üvenlik performansıyla EyeSight, sürücü üzerindeki yükü azaltır ve Levorg’teki güvenlik hissini artırır.

 

Adaptif Hız Kontrolü
EyeSight*1 sadece geleneksel hız kontrolünde olduğu gibi sürücünün ayarlamış olduğu hızı muhafaza etmekle kalmaz; önünde bir araç saptadığında Adaptif Hız Kontrolüyle, önde giden araçla aradaki mesafeyi belirlemek için mesafeyi ve hız farkını takip ederek hızı kontrol eder. Motoru, şanzımanı ve freni hızınızı trafik akışı doğrultusunda yaklaşık olarak 0km/s’den 180km/s’ye kadar geniş bir aralıkta tutmak amacıyla ayarlar. Otoban, otoyol ve benzeri yollarda kullanım için tasarlanmış olan Adaptif Hız Kontrolü önde giden aracı ve fren lambalarını tespit eder ve hem yoğun trafikte hem de uzun sürüşlerde ise rahatlığı ve konforu sağlar.
Şerit İçi Kontrolü ve Şeritten Çıkma Uyarısı
Yorgunluktan dikkatiniz dağıldığında ve şeritten saptığınızda ya da çıktığınızda Şerit Kontrol Uyarısı, uyarı sesi ve yanıp sönen bir gösterge ile tetikte olmanızı sağlar. Ancak Şerit Kontrol Uyarısı sadece yaklaşık 60 km/s daha yüksek hızda harekete geçer. Yaklaşık 50 km/s ya da daha yüksek hızlarda seyahat ederken kazara şeridin kenarına kaydığınızda ve sinyal vermeden şeritten ayrılmaya başladığınızda Şerit Kontrol Uyarısı sizi uyarı sesi ve yanıp sönen göstergesiyle şeridinden ayrılmadan uyarır.
Önde Giden Aracın Hareket Etme Uyarısı
Durma halindeyken EyeSight trafiğin yeniden hareket ettiğini algılarsa önde giden aracın hareket ettiğini göstermek için uyarı sesi ve yanıp sönen göstergesiyle sürücüyü harekete geçmesi yönünde uyarır.
Şerit Takip Asistanı
Otoban, otoyol ve benzeri yollarda araç kullanırken, Şerit Takip Asistanı stereo kamera ile şerit çizgilerini takip eder ve araç şeritten çıktığında sesli uyarı verir. Ortalama 65 km/sa ve üzeri hıza çıktığınızda, sürüş güvenliğinizi sağlamak üzere şeridinizi korumanıza yardımcı olur.
Çarpışma Öncesi Fren Sistemi*2
Bir araçla ya da karşıdaki engelle yaklaşan bir çarpışma saptadığında Çarpışma Öncesi Fren Sistemi sürücüyü uyarı sesi ve gösterge panelindeki ekranda ışık ile uyarır. Eğer sürücü çarpışmayı önlemek için bir manevra yapmıyorsa sistem, herhangi bir etkiyi ve mümkünse kazayı önlemek için otomatik olarak fren uygulayabilir. Eğer sürücü kazayı önlemek için bir manevra yaparsa Çarpışma Öncesi Fren Yardımı sürücünün çarpışmayı önlemesi için yardımcı olabilir.
Çarpışma Öncesi Gaz Kontrolü
EyeSight karşınızda bir engel gördüğünde, park halinden çıkarken, vites konumu R (geri vites) yerine D (sürüş konumunda unutulduğu takdirde Çarpışma Öncesi Gaz Kontrolü Sistemi seri uyarı sesleri çıkarır, yanıp sönen göstergeleri harekete geçirir ve önden çarpışmayı engellemek için motor gücünü keser.
 
EyeSight Monitörü
EyeSight çalışma durumu ve uyarıları gösteren bir ekran, sürücünün gözünü yormayacak şekilde, LED ışıklı ve sade bir tasarımla ön cama yansıtılır./div>
 

AKTİF GÜVENLİK

 

01 - ARAÇ DİNAMIKLERİ KONTROL SISTEMİ (VDCS)

Bir dizi sensörden yararlanarak aracın yol üzerindeki hareketlerini denetleyen Araç Dinamikleri Kontrol Sistemi elde ettiği verileri analiz ederek aracın, sürücünün belirlediği çizgiden gidip gitmediğini analiz ediyor. Aracın stabilite limitlerinin dışına çıkması halinde sistem; AWD Tork Dağılımını, motor gücünü ve her bir tekerleğin fren gücünü ayarlayarak aracın stabil hale gelmesine yardımcı oluyor.

02 - HER YÖNDE MAKSİMUM GÖRÜŞ

Her Subaru’da en önemli çarpışmadan kaçınma sistemi, sürücüdür. Bu nedenle Levorg, yapısal bütünlükten ve güvenlikten taviz vermeksizin her yönde maksimum görüş olanağı sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Daha iyi görüş, sürücünün daima kontrol sahibi olmasına ve olası tehlikeleri meydana gelmeden önce görmesine yardımcı olur.

03 - FRENLER

Dört tekerlekte disk frenler güçlü ve dayanıklı bir fren etkisini garanti ediyor. Anti-Blokaj Fren Sistemi (ABS) ve Elektronik Fren Gücü Dağıtım Sistemi (EBD) araç yüklüyken ön-arka fren gücünü dengeliyor. Acil durumda daha kontrollü ve güvenli frenleme için Levorg’da Acil Fren Desteği ve Brake Over-Ride özellikleri birlikte sunuluyor.

04 - GELİŞMİŞ GÜVENLİK PAKETİ: UZUN FAR ASISTANI (HBA)*1

Sürüş koşullarına bağlı olarak uzun farları otomatik olarak açıp kapatan Uzun Far Asistanı gece sürüşlerinde görüşü arttırırken sürüş güvenliğine katkı sağlıyor.

05 - GELİŞMİŞ GÜVENLİK PAKETİ: ARKA ARAÇ TESPİT SISTEMİ (SRVD)*1

Araç çevresindeki sensörlerden yararlanarak çalışan Subaru Arka Araç Tespit Sistemi, kör noktaları denetleyerek şerit değiştirme anını daha güvenli hale getirirken, sistem aynı zamanda sürücüyü geri manevra yaparken arkadan gelen araçla olası bir çarpışmaya karşı da uyarıyor.

*1 EyeSight bir sürüş destek sistemidir ve tüm sürüş koşullarına uygun olarak hareket edemeyebilir. Sürücü her zaman güvenli, dikkatli sürüşten ve trafik kurallarından sorumludur. Sistemin etkili olarak çalışması; aracın bakımı, hava ve yol durumları gibi birçok faktöre bağlıdır. Bu broşürdeki fonksiyonlar da dahil EyeSight için sınırlandırmalar ve sistem işleyişi ile ilgili tüm detaylar için yetkili satıcınıza başvurunuz.

PASİF GÜVENLİK

 

06 -KABİN KORUYUCU YAPI

Söz konusu güvenliğiniz olduğunda, Subaru her zaman kendini geliştirme ve daha iyisini yapma geleneğine sahiptir. Güvenlik alanında mükemmele ulaşmak için sadece kabini değil, kabin dışındaki unsurları da hesaba katmak gerekir. Levorg tasarlanırken tüm bu ayrıntılar titizlikte hesaplandı. Gövde ile şasi, olası bir kaza anında Subaru Boxer Motor ve şanzımanın güvenli bir şekilde gövdenin altına kaymasını sağlamak üzere tasarlandı. Böylece olası bir önden çarpma anında motor kabine baskı uygulamaz ve yolcuların güvenliği sağlanmış olur. Levorg’u kullanırken içinizin rahat olması için bir başka neden daha.

07 - HER YÖNDE MAKSİMUM GÖRÜŞ

Her Subaru’da en önemli çarpışmadan kaçınma sistemi, sürücüdür. Bu nedenle Levorg, yapısal bütünlükten ve güvenlikten taviz vermeksizin her yönde maksimum görüş olanağı sağlayacak şekilde tasarlanmıştır. Daha iyi görüş, sürücünün daima kontrol sahibi olmasına ve olası tehlikeleri meydana gelmeden önce görmesine yardımcı olur.

08 - ÖN KOLTUKLARDA KAFALIKLAR

Hem yüksekliği hem de açısı ayarlanabilen koltuk başlıkları, farklı boydaki yolcuların farklı konfor tercihlerine karşılık verecek şekilde tasarlanmıştır.

09 - BOYUN ZEDELENMESİNİ ÖNLEYEN ÖN KOLTUKLAR

Konforu artıracak ve sürücüye daha fazla kontrol hissi verecek şekilde tasarlanan bu koltuklar, belirli kazalarda meydana gelen savrulma olasılığını da azaltır.

10 - DARBE EMİCİ|KORUYUCU GÖVDE

Levorg’un darbe emici|koruyucu gövdesi, yolcular için bir tür zırhlı giysi niteliği taşıyor. Söz konusu güvenlik örtüsü yolcu kabininin tavanına, kapılarına, sütunlara ve zeminine entegre edilmiş durumda. Sistem yüksek dayanımlı malzeme ve bu malzemenin stratejik konumlandırılması sayesinde olası bir çarpma anında oluşan enerjiyi yolculardan uzak tutarak sönümlüyor, aktarıyor ve yayıyor. En önemlisi artan sağlamlığa ve rijitliğe karşın gövde hala oldukça hafif bir yapıya sahip.

*2 EyeSight sadece yerden 1 metre yükseklikte olan nesneleri tespit edebildiği için boyu 1 metrenin altında olan çocuklar tespit edilemez. Farklı koşullara bağlı olarak tespitin yapılamadığı durumlar yaşanabilir.