Kişisel verilerimin işlenmesi ve aktarılmasına ilişkin olarak subaru.com.tr web sitesinde yer alan Aydınlatma Metni’ni linke tıklayarak okudum. 6698 Sayılı KVKK 5 (2) md uyarınca açık rızam olmaksızın verilerimin işlenmesini gerektiren haller müstesna olmak kaydıyla, Subaru ürün ve hizmetlerinin tarafıma daha iyi bir şekilde sunulabilmesi adına pazarlama ve satış operasyonlarının yürütülmesi ve bu kapsamda her türlü tanıtım, reklam ve bilgilendirme amacı dahilinde işlenmesi, kullanılması, saklanması ve başta merkezi Avrupa’da bulunan üretici Subaru Corporation ve Subaru Europe N.V/S.A ya da üretici adına hareket eden kurum/kuruluşlar ile Subaru yetkili satıcı ve servisleri olmak üzere Baytur Motorlu Vasıtalar Ticaret A.Ş iş ortaklarına aktarılmasını kabul ediyorum.

Subaru Skype İletişim Hattı

Skype iletişimi satış hizmetleri içindir, anlayışınız için teşekkür ederiz.

SUBARU

Garanti

SUBARU marka araçların garanti süresi, bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı, teslim tarihinden başlamak üzere 3 (ÜÇ) yıl ya da 100.000 km'dir (hangisi önce gerçekleşirse).

SUBARU marka araçların Türkiye Genel Distribütörü BAYTUR MOTORLU VASITALAR TİCARET A.Ş., aracınızda çıkabilecek malzeme, işçilik, imalat ve montaj hatalarını, garanti süresi olan müşteriye teslim tarihinden itibaren, 3 (ÜÇ) yıl ya da 100.000 km (Hangisi önce gerçekleşirse) herhangi bir ücret talep etmeden gidermeyi taahhüt etmektedir.

Aracın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Tamir süresi en fazla 45 (KIRK BEŞ) iş günüdür. Bu süre araca ilişkin arızanın Yetkili Servis istasyonuna, Yetkili Servis istasyonunun olmaması durumunda malın satıcısı, bayi, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birine bildirim tarihinden itibaren başlar.

Arızaların herhangi bir kullanım hatasından kaynaklanıp kaynaklanmadığı yetkili servis istasyonları, yetkili servis istasyonlarının bulunmadığı yerlerde sırasıyla bu malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği,ithalatçısı veya imalatçısından biri tarafından düzenlenen raporla belirlenir.Aracın kullanma kılavuzunda yer alan hususlar aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar,garanti kapsamı dışındadır. Unutmayınız ki eğitim yapısı ve teknolojisi daimi olarak gelişen Yetkili Servislerimiz yapılan işler için parça ve işçilik garantisi sunmakta,aracınızın ihtiyaç duyduğu veya duyacağı tüm servisi en ekonomik şekilde sunmaktadırlar

GARANTİNİN HÜKÜMSÜZLÜĞÜ VE KAPSAM DIŞI HUSUSLAR

Aşağıda belirtilen şartlar ve bunlardan doğabilecek zararlar garanti kapsamı dışındadır.

Yapılması gereken periyodik bakım ve kontrollerin yapılmaması ve geciktirilmesi.

Şahsi olarak veya yetkili servisler dışındaki atölyeler tarafından yapılan yanlış ve hatalı tamir ve bakım.

Arıza, hararet, yağ göstergesi gibi uyarı ışıkları yandığı halde veya çeşitli hortum ve boru bağlantılarından sızıntı tespit edildiği halde zamanında servise başvurmamaktan doğan arızalar.

Yetkisiz kişiler veya yetkili servisler dışında atölyeler, tamirhaneler servisler tarafından yapılan ilaveler, tadilatlar, motor özelliklerinde yapılan değişiklikler veya geniş lastik kullanımı. Örneğin: Uygun olmayan veya bozuk lastik takılması.

Orijinal olmayan parçalar, her türlü performans arttırıcı parçalar, tadilatlar veya SUBARU tarafından kontrol edilmemiş veya onaylanmamış sıvılar. (Motor yağı, soğutma sıvısı, transmisyon ve diferansiyel yağı vb.)

Kullanım el kitabında öngörülen şekilde kullanmaktan doğan arızalar. Örnek: (Aşırı yükleme, fazla yolcu taşıma, hız ve devir limitlerini aşma vb)

Yarış ve ralli gibi ağır şartlardan doğan zararlar.

Deprem, fırtına, su baskını, yangın ve kaza gibi durumlarda meydana gelen zararlar.

Kimyasal maddeler, kuş çarpmaları, tuz, çakıl taşı, diken, demir tozu, sigara külü vb.'den kaynaklanan zararlar.

Test Sürüşü

Fiyat Listesi

Broşürler

Servis Randevu