Kişisel verilerimin işlenmesi ve aktarılmasına ilişkin olarak subaru.com.tr web sitesinde yer alan Aydınlatma Metni’ni linke tıklayarak okudum. 6698 Sayılı KVKK 5 (2) md uyarınca açık rızam olmaksızın verilerimin işlenmesini gerektiren haller müstesna olmak kaydıyla, Subaru ürün ve hizmetlerinin tarafıma daha iyi bir şekilde sunulabilmesi adına pazarlama ve satış operasyonlarının yürütülmesi ve bu kapsamda her türlü tanıtım, reklam ve bilgilendirme amacı dahilinde işlenmesi, kullanılması, saklanması ve başta merkezi Avrupa’da bulunan üretici Subaru Corporation ve Subaru Europe N.V/S.A ya da üretici adına hareket eden kurum/kuruluşlar ile Subaru yetkili satıcı ve servisleri olmak üzere Baytur Motorlu Vasıtalar Ticaret A.Ş iş ortaklarına aktarılmasını kabul ediyorum.

Subaru Skype İletişim Hattı

Skype iletişimi satış hizmetleri içindir, anlayışınız için teşekkür ederiz.

SUBARU

Pasif Güvenlik

Çarpışmalara Karşı Koruma.

SUBARU, otomobil üretimine başladığından beri her şeyden önce çarpışmalara karşı koruma sağlamak için “güvenlik teknolojisi”geliştirmeye odaklanmıştır. SUBARU otomobiller, bir çarpışma durumunda yolcu ve yayaları korumak için tasarlanmış çok sayıda teknolojiye sahiptir ve halka şeklinde güçlendirilmiş gövde ya da aşağıya doğru katlanır motor tasarımı gibi çarpışma durumunda yolcuları koruyucu, güvenliği en üst seviyeye çıkaran Subaru’ya özgü özelliklerle donatılmıştır.

Halka Şeklinde Güçlendirilmiş Gövde Tasarımı

Tam kapsamlı güvenliğin kalbi.

Gövdenin tasarımı, merkez kabini saran bir kafes oluşturmak için güçlendirilmiş yan barlar ve eşikler ile birlikte, sol ve sağ A, B ve C sütunlarını çatı ve zemin yoluyla birleştiren bir halka yapısına sahiptir. Bu tasarım, bir kaza durumunda şoku her yönden verimli bir şekilde sönümler ve kabine içinde tam koruma sağlar.

Ön / Arka Çarpışma

Çarpışma darbesini hassas bir şekilde sönümleme.

Zemine doğru kayan motor

Subaru otomobiller, geleneksel olarak karşılıklı yatay tasarıma sahip SUBARU BOXER Motor’a sahiptir. Tasarımı sayesinde düşük bir ağırlık merkezine sahip olan motor, aktarma organları ve şanzımanın ve diğer bileşenlerin düz, simetrik bir çizgide konumlandırılmasına olanak sağlar. Bu tasarım, önden bir çarpışma durumunda motorun zeminin altına kaymasına izin verir ve bu sebeple bir çarpışma sırasında şanzıman ve diğer aktarma organları bileşenlerinin kabine doğru ilerlememesi nedeni ile diğer motorlardan çok daha güvenli olduğu kanıtlanmıştır.
İlgili: SUBARU BOXER Motor

Altbölgede yaralanmayı en aza indirir

Önden çarpışma durumunda, otomobilin pedalları genellikle kabine doğru hareket ederek sürücünün bacak bölgesinde yaralanmalara neden olur. Tüm Subaru otomobillerde, bu tür yaralanmaları en aza indirmek için otomatik geriye katlanan pedallar kullanılır.

Hızla devreye giren hava yastıkları

Sürücü ve yolcu SRS hava yastıkları, yolcuları korumak için emniyet kemerleri ile birlikte çalışır. Bu hava yastıkları kompakt bir boyutta katlanır ve direksiyon simidi ve gösterge panosunda saklanır ve bir çarpışma durumunda anında şişerek ön yolcular için ek koruma sağlar.

Ekstra güvenlik sağlayan emniyet kemerleri

Subaru otomobillerin ön emniyet kemerleri ek güvenlik sağlayan birçok özelliğe sahiptir. Aktif gergi tasarımı, bir çarpışma durumunda emniyet kemerini hemen sıkarak yolcuların koltuklarında daha sıkı tutunmalarını sağlar. Yük sınırlayıcı, emniyet kemerindeki gerginliği koruyarak yolcunun göğsünde yaralanma ihtimalini azaltır. Emniyet kemeri yükseklik ayarı sayesinde, omuz askısının konumu farklı vücut ölçülerine uyacak şekilde değiştirilebilir.

Yolcu yaralanmasının azaltılması

Koltuklar, bir arkadan çarpışma durumunda yolcuların korunmasında son derece önemli bir rol oynamaktadır. Subaru otomobillerinde bulunan standart ön koltuklar, bu tür bir darbeyi üç şekilde azaltmak için mekanizmalar içerir: (1) Kafanın sabit kalmasını sağlayan aktif koltuk başlıkları. (2) Boyun yaralanmasını en aza indiren, çift katmanlı iç yapıya sahip enerji sönümleyici koltuk başlıkları (3) Arka yolcuların savrulma ihtimalini en aza indiren, enerji sönümleyici koltuk sırtlıkları. Ayrıca, tavan ve diğer kabin yüzeylerinde de enerji sönümleyici malzemeler kullanılmıştır,böylece bir çarpışma anında yolcuların baş bölgesinde oluşabilecek darbe gücü en aza indirilmiştir.

Daha fazla güvenlik İçin tüm koltuklarda üç noktalı emniyet kemerleri

Tüm arka koltuklarda, yolcuların bel ve göğüs bölgesini sıkıca tutmak için üç noktalı emniyet kemerleri kullanılır. Tüm emniyet kemeri makaraları, çocuk koltuğu (ALR) mekanizmasına sahiptir.

Simetrik AWD + BOXER platformunun simetrik düzeni, bir çarpışma durumunda tüm şasi yapısını kırılabilir bir bölge olarak etkili bir şekilde kullanarak yolcuları şoklardan korur. Kabin içindeki her bileşen güvenlik önceliğiyle tasarlanmış ve hassas insan vücudunu korumak için şok emici malzemelerle üretilmiştir. Bu fikir, en küçük ekipmanın bile bir çarpışma darbesine maruz kalması durumunda tehlike oluşturabileceği gerçeğinden kaynaklanmaktadır.

Yan Çarpışma, Devrilme

Yolcuları koruyan gövde yapısı.

Devrilme sırasında kabin alanını korumaya yardımcı olan son derece güvenli gövde

Her SUBARU, düşük ağırlık merkezli tasarımı ve mükemmel çekiş ve yol tutuş sağlayan süspansiyon sistemi sayesinde olağanüstü sürüş stabilitesine sahiptir. Yapı olarak, SUBARU'lar oldukça düşük bir devrilme riski taşıyacak şekilde tasarlanmıştır. Herhangi bir sebepten dolayı otomobilin devrilme ihtimalinde, Halka Şeklinde Güçlendirilmiş Gövdenin rijiditesi ve darbe emici malzemelerin deformasyonu kabin alanında tehlikeyi önlemeye yardımcı olur. Tavan ve kabin içi, ön SRS hava yastıkları / perde SRS hava yastıkları ve diğer güvenlik bileşenlerinde kullanılan şok emici malzemeler de tüm yolcuların baş bölgesine gelebilecek her türlü darbenin azaltılmasına yardımcı olur.

Enerji sönümleme İçin yüksek kalitede malzeme

Bir çarpışma durumunda daha iyi koruma sağlamak için sürücü koltuğu ve yolcu koltuğunun etrafındaki her türlü yüzeyde birinci sınıf darbe emici yapı kullanılmıştır.

Yan çarpışma durumunda İlk koruma hattı

Kapı çerçeveleri içine, yan çarpışmalar sırasında kabinin bozulmasını önleyen ve içerideki yolcuların güvenliğini sağlayan barlar eklenmiştir. Bu barlar, 1993 yılında ikinci nesil Legacy'nin piyasaya sürülmesinden bu yana tüm Subaru modellerine standart olarak kullanılmaktadır.

Tüm yolcuların korunması İçin

Yanlardan çarpışma esnasında, sürücü ve yolcu koltuğunun dış hatlarında yer alan yan hava yastıkları, sürücünün veya yolcunun göğüs ve bel bölgesini korumak üzere şişer. Devrilme veya yanlardan çarpışma sırasında,perde hava yastıkları kapı çerçevenin üst kısmından iç tarafa doğru şişer ve sürücünün, ön yolcunun ve arka yolcuların baş ve boyun bölgesini korur. Perde hava yastıkları baş bölgesi etrafında çok daha geniş bir koruma alanı sağlar ve farklı vücut ölçülerine ve oturma pozisyonlarına sahip tüm yolcular için etkilidir.

SUBARU otomobillerde, bir yan çarpışma durumunda yolcuları korumak için aracın her iki tarafındaki kapılara yüksek rijiditeye sahip barlar monte edilmiştir. Halka Şeklinde Güçlendirilmiş Gövdenin sağladığı yüksek rijidite,bir çarpışma veya devrilme durumunda tüm kabin alanını korur. Ön SRS hava yastıkları ve perde SRS hava yastıklarının eklenmesi ve iç kısımdaki darbe sönümleyici malzemelerin kullanılması, çarpışma şokunu tamamen azaltmak için tasarlanmış bir kabinde yolcuların baş ve vücudunun korunmasına yardımcı olur.

Yayaların Korunması ve Uyumluluk

Yayayı koruyan güvenli bir tasarım felsefesi

Yayalarda daha az   yaralanma  

Kaza sırasında yayaların bacaklarına çarpma olasılığı en yüksek olan ön tamponda  darbe sönümleyici bir yapı kullanılmıştır. Bu özellik, olası bir çarpışma durumunda yayaların bacaklarına iletilecek olan çarpışma enerjisini sönümler, böylece diz eklemlerini ve diğer vücut kısımlarını potansiyel yaralanmalardan korur.

Herkesi düşünerek tasarlanan otomobiller

İki otomobilin karıştığı bir kazada, daha küçük veya daha hafif olan otomobilde genellikle daha fazla hasar oluşur. Subaru, yolcularını korumak için sağlam bir kabin sağlarken, diğer otomobile karşı da güvenlik kalkanı oluşturabilecek etkili, darbe sönümleyici bir çerçeveye sahip olan tüm açılarıyla düşünülmüş bir otomobil geliştirdi.

Yaya baş bölgesinde yaralanmayı önleme

Ön silecekler, darbeye maruz kaldığında silecek millerinin ayrılacağı şekilde tasarlanmıştır. Bu modüler düzen ile, aracın kaputunun üzerine bir yayanın çarpması durumunda, silecekler sebebiyle oluşabilecek yaralanma olasılığı en aza indirilir.

BOXER Motor’un özelliklerinden biri alçak tasarımlı yapısıdır. Bu, bir yayaya çarpma durumunda, kafa yaralanma riskinin yüksek olabileceği kaput bölgesi altında alan açılmasına ve darbe sönümlemenin artmasına izin verir. Tüm menteşeler ve kaput içerisindeki parçalar bile darbeyi sönümleyecek şekilde tasarlanmıştır. Ayrıca ön tamponda çarpışma enerjisini sönümleyen bir yapı vardır. Bunlar SUBARU'nun otomobillerinin her yönünü yolcularını korumak, yayaları ve diğerlerini daha güvenli hale getirmek için tasarladığı yollardan sadece birkaçıdır.

Ödüller

Dünya çapında Subaru güvenlik değerlendirmeleri

Test Sürüşü

Fiyat Listesi

Broşürler

Servis Randevu